Hos Jysk IT har vi en række kompetente samarbejdspartnere, som vi kan stå inde for og dermed gerne anbefaler til vores kunder. I kan på denne side, læse mere om den enkelte samarbejdspartner.
ipnordic leverer fleksible og intelligente tele- og kommunikationsløsninger til små og store virksomheder. De har bl.a. specialiseret sig i forskellige branchebehov og kan skræddersy og skalere løsningen med præcis de produkter, software og services, der skal til for at effektivisere håndteringen af kald og aldrig miste henvendelser.
ipnordic-kunder har ingen binding. Deres support er tilgængelig 24/7 – og alle opkald besvares inden 15 sekunder.
ipnordic tilbyder bl.a.:
Læs mere om ipnordic på ipnordic.dk
Vil du gerne i dialog med ipnordic?
Kontakt Jeanette Schwartz Villadsen fra Jysk IT på tlf. 76 60 23 12, så sikrer hun, at du bliver kontaktet.
Superego er et kreativt bureau med +50 marketingspecialister, der allerhelst vil måles på de resultater, de skaber sammen med kunderne.
De har samlet de nødvendige kompetencer under ét tag, fordelt på to afdelinger i Holstebro og i Horsens, så deres kunder har mulighed for at skabe et stærkt brand i markedet med én, fast samarbejdspartner.
Som kunde hos Superego får du et stort team, der favner bredt og lærer din forretning godt at kende.
Superego stiller dig stærkere.
Superego tilbyder alt inden for markedsføring:
Læs mere om Superego på – www.superego.nu
Vil du gerne i dialog med Superego?
Kontakt Tino S. Jacobsen fra Jysk IT på tlf. 76 60 23 24, så sikrer han, at du bliver kontaktet.
al dente fra Nordenta tilbyder et af markedets bedste journalprogrammer til tandlæger, hvor du blandt andet får:
Læs mere om al dente på – www.nordenta.dk/al-dente
Vil du gerne i dialog med al dente?
Kontakt vores projektkonsulent Anton Broch på 76 60 23 09 / abr@jyskit.dk Så får vi dig godt videre.
Norlys er en af landets førende udbydere af blandt andet el, gas, tv og naturligvis internet. Særligt på fiberfronten kan Norlys levere løsninger fra øverste hylde, og hastigheder på 1.000 Mbit er muligt med de lynhurtige lyslederkabler.
Når du får en fiberforbindelse fra Norlys via Jysk IT, står vi for kontakt og eventuelle problemløsninger. Det vil sige, at du kan nøjes med at bruge vores support, selvom fejlen skulle ligge hos Norlys.
Læs mere om Norlys på – www.norlys.dk.
Vil du gerne i dialog med Norlys?
Kontakt vores senior kundekonsulent Jeanette Schwartz Villadsen på 76 60 23 12 eller jvi@jyskit.dk. Så sikrer hun, at du bliver kontaktet.
Danske NordicScreen leverer løsninger til infoskærme, så du kan holde kunder og kollegaer ajour med oplysninger om drift og produkter. Løsningerne er meget intuitive og brugervenlige, og med Nordic Screen er det nemt at løfte din digitale skiltning til nye højder.
Når du indgår en aftale med NordicScreen via os, står vi for support på dine infoskærme.
Læs mere om NordicScreen på: www.nordicscreen.dk.
Vil du gerne i dialog med NordicScreen?
Kontakt Key Account Manager Daniel Holst på 76 60 23 07 eller dho@jyskit.dk.
greentel leverer internetløsninger i form af 4G og mobiltelefoni.
Læs mere om greentel på – www.greentel.dk
Vil du gerne i dialog med greentel?
Kontakt Jeanette Schwartz Villadsen fra Jysk IT på tlf. 76 60 23 12, så sikrer hun, at du bliver kontaktet.
ELHuset Kbh er vores samarbejdspartner på Sjælland, hvor vi også har et fjernlager. Samarbejdet giver os mulighed for at hjælpe vore sjællandske kunder, hvis der skulle opstår et akut behov for el-arbejde, materialer eller andre produkter.
Som kunde i Jysk IT får du 10 procent rabat på elektrikerens arbejdstimer, når du bruger ELHuset Kbh.
ElHuset Kbh:
Læs mere om El Huset på – www.elhuset-kbh.dk
Vil du gerne i dialog med ElHuset Kbh?
Kontakt Mads Slot fra Jysk IT på tlf. 76 60 23 04, så sikrer han, at du bliver kontaktet.
Dent Support er specialiseret i tandlægeklinikkers udstyr og med et stærkt team på 24 dedikerede medarbejdere holder vi klinikker i hele Danmark kørende.
For os handler dentalservice om tryghed. Vi kender din branche og forstår vigtigheden af, at dit udstyr fungerer optimalt – hver dag, året rundt. Med det afsæt servicerer vi alle former for autoklaver, units, røntgenapparater og småudstyr og vi forhandler produkter fra markedets førende brands. Vi yder kompetent rådgivning og support – og gennem tæt samarbejde hjælper vi dig til en funktionel og effektiv klinik.
Vores kernekompetencer er:
Læs mere om Dent Support på – www.dentsupport.dk
Vil du gerne i dialog med Dent Support?
Kontakt vores projektkonsulent Anton Broch på 76 60 23 09 / abr@jyskit.dk . Så sikrer han, at du bliver kontaktet.
Nordenta har siden 1963 arbejdet for at gøre det nemmere at drive tandklinik. Nordenta består af seks forskellige afdelinger, der tilsammen udgør en stærk samarbejdspartner for dig som tandlæge. Virksomheden har alt fra forbrugsvarer, udstyr, service, kurser og protetik til journalsystemet al dente – kort sagt alt, du skal bruge i hverdagen på en moderne tandklinik.
Nordenta leverer bl.a.:
Læs mere om Nordenta på – www.nordenta.dk
Vil du gerne i dialog med Nordenta?
Kontakt vores projektkonsulent Anton Broch på 76 60 23 09 / abr@jyskit.dk. Så får vi dig godt videre.
ClinicDrive er tandklinikkens alt-i-ét system, der samler driftsmæssige opgaver nemt og effektivt.
Slip for tung administration eller at jonglere mellem flere forskellige software-systemer. Kom hurtigt og effektivt i gang med en branchetilpasset løsning, der er skabt til dig og dine medarbejdere.
ClinicDrive er intuitiv, enkel og effektiv.
ClinicDrive effektiviserer:
Læs mere om ClinicDrive på – www.clinicdrive.dk
Vil du gerne i dialog med ClinicDrive?
Kontakt vores projektkonsulent Anton Broch på 76 60 23 09 / abr@jyskit.dk. Så får vi dig godt videre.
I snart 100 år har Cibicom stået for elektronisk infrastruktur i Danmark – først med radio og TV, siden med et væld af forskellige former for digitale kommunikationsløsninger. I vores sammenhæng er det dog fibernettet, som er interessant.
Cibicom leverer bl.a.:
Læs mere om Cibicom på www.cibicom.dk.
Vil du gerne i dialog med Cibicom?
Kontakt vores projektkonsulent Anton Broch på 76 60 23 09 eller abr@jyskit.dk.
IQinAbox har udviklet en cloudbaseret managementløsning, PIGS365, der giver overblik og indblik i hvordan produktionen af vækstgrise udvikler sig. Der er ekstremt mange datapunkter i hele griseproduktionens værdikæde, men hver for sig er de ganske ubrugelige. PIGS365 samler, sorterer og beregner, så de får stor værdi i den daglige drift.
Det unikke ved løsningen er, at den data, der dannes ved en foderleverance, slagtning, transport, mm. automatisk indsamles i løsning. Denne data anvendes sammen med de få registreringer brugeren indtaster til at beregne dynamiske estimater for tilvækst, foderforbrug og dødelighed. Det betyder helt kort, at en producent og hans medarbejdere uge for uge kan følge produktionen og hurtig kan agere på fx en faldende tilvækst eller et stigende foderforbrug og det er nemt at se om nye tiltag har den rette effekt.
Dashboardet giver det fulde overblik og kan tilgås uanset hvor man er, og med en smartphone i hånden gennem stalden, registreres indsættelser, flytninger, salg eller døde i app’en.
Ønsker du at høre mere om Pigs365?
Kontakt os på 70 60 28 28 – så skal vi nok få dig godt videre.
ISL Online er én af markedets bedste leverandører af løsninger til fjernstyring, og med ISL Light får du et sikkert, hurtigt og pålideligt fjernstyringsprogram, som gør det nemt for dig at få hjælp, når du har knas med computeren. Du kan også fjernstyre dine ubemandede computere, ligesom du nemt og bekvemt kan logge på din arbejds-PC hjemmefra.
Interesseret i en løsning med ISL Online?
Kontakt os – så skal vi nok få dig godt videre.