• IT-udstyr
      • Computere, skærme og tilbehør
      • Printer og forbrugsstoffer
      • Netværksudstyr
      • Kameraovervågning
      • Infoskærm
      • Mobil og tablet
      • IT-service
      • Supportaftale
      • IT-outsourcing
      • Microsoft 365
      • Hosted server
      • Backup
      • Mail
      • Telefon- og internetforbindelser
      • TeamViewer
      • AnyDesk
      • IT-sikkerhed
      • Datasikkerhed
      • Sikker mail
      • Klientsikkerhed
      • IT-support
      • Kundebesøg
      • Eget værksted
      • Landmand Hans Chr. Dahl
      • Tandlægerne i Centrum
      • Tandlæge Bente Canter
      • Dyrlæge Mikkel Haxø Petersen
      • BMC Leasing
      • Medarbejdere
      • Vores historie
      • Samarbejdspartnere
      • Job hos Jysk IT
      • Lærling hos Jysk IT
  • +45 76 60 22 00
  • Support
  • Kontakt
  • Om Jysk IT

    Lærling hos Jysk IT

    Et perfekt mix af passion og nysgerrighed

    Lærling hos Jysk IT

    Ved Jysk IT ansætter vi både IT-supporter- og datatekniker-lærlinge. Når vi ansætter en datatekniker-lærling forventer vi, at vedkommende først er udlært IT-supporter, enten ved Jysk IT eller i en anden virksomhed.

    Lærlingestrategi

    Hos Jysk IT har vi en lærlingestrategi, der hjælper lærlingene med både faglig og personlig udvikling. I strategien er der listet nogle af de læringsmål og faglige kompetencer, som en lærling skal mestre i løbet af læretiden.

    Eksempler på læringsmål:

    • Effektiv telefonhåndtering
    • Kend dine begrænsninger

    Eksempler på faglige kompetencer:

    • Support til lokale computere og tablet
    • Hosting og lokale servere
    • Fejlsøgning på netværk såsom VPN
    • Trådløs eller kablet net

    Lærlingeroller

    Gennem læretiden er det muligt for en lærling hos Jysk IT at varetage flere forskellige roller. Det kunne eksempelvis være en 1st line support-rolle eller en serversupportrolle. Det er forskelligt, hvor længe man varetager de forskellige roller, og ikke alle lærlinge når alle roller i deres læretid. Det afhænger meget af evner og interesser — og hvor der er behov for ressourcer.

    Mød Santiago

    Santiago er IT-supporterlærling, og han sidder i dag som 1st line og tager imod opkald fra vores forskellige kunder. En arbejdsdag, han trives godt i.

    Hvordan er det at være lærling i Jysk IT?

    Jysk IT er en fed virksomhed at være i. Jeg lærer hele tiden noget nyt, og jeg bliver hele tiden skarpere og lærer nye programmer. Det er også et rart sted at arbejde, og jeg har det godt med alle. Der sker noget, og stemningen er god.

    Mød Sami

    Sami er IT-supporterlærling, han har en relevant bachelorgrad fra sit hjemland – og så er han voksen og veletableret på hjemmefronten. Han sidder som supporter for vores dentalkunder – og han er heldigvis glad for at være her.

    Hvordan er det at være lærling i Jysk IT?

    Jeg er meget glad for at være her. Stemningen er næsten familiær, og Jysk IT gør meget for, at vi skal have det godt. Der er en rigtig fin balance mellem hårdt arbejde og plads til hygge. Samtidigt lærer jeg virkelig meget af mine kollegaer – også selvom de tit er meget yngre end mig. Jeg spørger meget, og jeg får altid et godt svar.

    Fokus på sammenhold og fællesskab

    I Jysk IT er fællesskab et vigtigt parameter, og vi har ofte sociale arrangementer efter arbejde. Det kan være alt fra hyggelige biografture til mere actionfyldte aktiviteter såsom gokart. Noget nyt på stammen er, at vi har fået vores helt egne Counter Strike hold til Firma:CS, hvor vi kæmper om at vinde både titler og pengepræmier.

    Er du vores nye lærling?

    Er du på jagt efter en læreplads med højt til loftet og masser at byde på? Så send os en ansøgning – måske ses vi i Billund!

    • Ansøg uopfordret her!

    Ønsker du at høre mere om os, eller har du spørgsmål til Jysk IT som læreplads?

    Kontakt os på it@jyskit.dk.

    Hotline

    Hovednummer

    +45 76 60 22 00

    Supportcentret

    +45 76 60 21 21

    Landbrug

    +45 76 60 22 22

    Dyrlæger

    +45 76 60 23 23

    Tandlæger

    +45 76 60 24 24

    Kontakt E-mail

    it@jyskit.dk

    Support E-mail

    support@jyskit.dk

    Åbningstider

    Mandag - torsdag

    07.00 – 16.30

    Fredag

    07.00 – 14.00

    Brug for hjælp uden for normal supporttid?
    Vagten kan træffes på alle vores numre fra kl. 16.30 – 21.00 på hverdage, dog fredag fra kl. 14.00 – 21.00
    I weekenden og på helligdage fra kl. 08.00 – 15.00

    Om

    Det hele begyndte med én mand på et lille kontor i Give for mere end 35 år siden. Siden da er der sket meget, både med Jysk IT og med IT-branchen. Vi har fulgt med udviklingen, og I dag tæller virksomheden mere end 50 dedikerede medarbejdere

    Find os

    Billund (Hovedkvarter)
    Majsmarken 1
    7190 Billund

    Rutevejledning

    Esbjerg
    John Tranums Vej 25
    6705 Esbjerg Ø

    Herning
    Birk Centerpark 24
    7400 Herning

    Holstebro
    Nupark 47
    7500 Holstebro

    Sønderborg
    Coriolisvej 1
    6400 Sønderborg

    København
    Frederikssundsvej 177
    2700 København

    © Jysk IT
    Website af Superego
    • Cookiepolitik
    • Privatlivspolitik