• IT-udstyr
      • Computere, skærme og tilbehør
      • Printer og forbrugsstoffer
      • Netværksudstyr
      • Kameraovervågning
      • Infoskærm
      • Mobil og tablet
      • IT-service
      • Supportaftale
      • IT-outsourcing
      • Microsoft 365
      • Hosted server
      • Backup
      • Mail
      • Telefon- og internetforbindelser
      • TeamViewer
      • AnyDesk
      • IT-sikkerhed
      • Datasikkerhed
      • Sikker mail
      • Klientsikkerhed
      • IT-support
      • Kundebesøg
      • Eget værksted
      • Landmand Hans Chr. Dahl
      • Tandlægerne i Centrum
      • Tandlæge Bente Canter
      • Dyrlæge Mikkel Haxø Petersen
      • BMC Leasing
      • Medarbejdere
      • Vores historie
      • Samarbejdspartnere
      • Job hos Jysk IT
      • Lærling hos Jysk IT
  • +45 76 60 22 00
  • Support
  • Kontakt
  • Erhverv

    Hjem / Cases / Erhverv

    Vi ville ønske, vi havde valgt Jysk IT fra starten.

    Det kører i bogstaveligste forstand derudad for BMC Leasing A/S. Det horsensianske leasingselskab tilbyder privatleasing af brugte biler, og den mulighed benytter stadig flere sig af for at slippe for bekymringer om værditab og uventede reparationer.

    Med omkring 4.000 privatleasede biler kørende rundt på vejene har leasingselskabet brug for pålidelige og driftssikre it-løsninger og en support, der svarer prompte, hvis der opstår problemer.

    Efter en anbefaling faldt valget af it-leverandør på Jysk IT, og det har skabt tryghed hos de 30 medarbejdere.

    – Vi henvendte os først og fremmest til Jysk IT, fordi vi havde brug for en bedre cloudløsning. Det anlæg, vi havde før, fungerede dårligt, og filerne blev beskadiget, fortæller direktør og medindehaver Jan Lorentzen.

    Slipper for udfald

    Efter at Jysk IT har hjulpet med opsætning af trådløst netværk og implementering af Microsoft 365, herunder OneDrive og Teams, kører it-systemerne stabilt og uden de udfald, leasingselskabet tidligere måtte leve med.

    –  Dokumenthåndteringen virker skide godt! Vi er meget tilfredse og oplever stor professionalisme fra Jysk IT. Vi ville ønske, at vi havde valgt dem fra starten, konstaterer direktøren.

    Også den service, Jysk IT leverer, er han godt tilfreds med:

    – De vender hurtigt tilbage, når vi har noget at spørge om, og de rykker hurtigt ud, hvis opgaven er akut. Servicen har levet 100 procent op til vores forventninger. Vi har fået den helt rigtige løsning.

    Hotline

    Hovednummer

    +45 76 60 22 00

    Supportcentret

    +45 76 60 21 21

    Landbrug

    +45 76 60 22 22

    Dyrlæger

    +45 76 60 23 23

    Tandlæger

    +45 76 60 24 24

    Kontakt E-mail

    it@jyskit.dk

    Support E-mail

    support@jyskit.dk

    Åbningstider

    Mandag - torsdag

    07.00 – 16.30

    Fredag

    07.00 – 14.00

    Brug for hjælp uden for normal supporttid?
    Vagten kan træffes på alle vores numre fra kl. 16.30 – 21.00 på hverdage, dog fredag fra kl. 14.00 – 21.00
    I weekenden og på helligdage fra kl. 08.00 – 15.00

    Om

    Det hele begyndte med én mand på et lille kontor i Give for mere end 35 år siden. Siden da er der sket meget, både med Jysk IT og med IT-branchen. Vi har fulgt med udviklingen, og I dag tæller virksomheden mere end 50 dedikerede medarbejdere

    Find os

    Billund (Hovedkvarter)
    Majsmarken 1
    7190 Billund

    Rutevejledning

    Sønderborg
    Coriolisvej 1
    6400 Sønderborg

    København
    Frederikssundsvej 177
    2700 København

    © Jysk IT
    Website af Superego
    • Cookiepolitik
    • Privatlivspolitik